FR NL

Jaarverslag 2023: ons engagement in Brussel!

2 april 2024

Met trots stellen we u het jaarverslag 2023 voor. Dit document geeft een overzicht van onze activiteiten en illustreert onze voortdurende inzet voor de verfraaiing van Brussel.

In 2023 bestond Beliris 30 jaar! Drie decennia waarin we honderden projecten hebben gerealiseerd op het gebied van actieve mobiliteit, groene ruimten, erfgoed, huisvesting en mobiliteit. Dertig jaar kwalitatief hoogstaand werk dankzij de expertise van onze medewerkers om tegemoet te komen aan de behoeften van een stad in constante verandering.

De hoogtepunten van dit jaar zijn onze inclusieve aanpak, onze aandacht voor bomen en waterbeheer, en niet te vergeten ons participatief beheer.

We nodigen u uit om ons jaarverslag te lezen om meer te weten te komen over onze verwezenlijkingen en de projecten die de toekomst van Brussel vorm zullen geven.

Ik ga akkoord

per telefoon

0800 11 299 9u-16u
Bekijk het